69,2 KG

HEJJA HEJJAAAA!!! kan inte fatta att jag gått ner så mycket i vikt på så kort tid :O har gått ner 1 kg i veckan de senaste fyra veckorna!?!?!?!????? jävel säger jag bara! (så får man inte säga men det gör jag ändå) Thailand e nära nu.. Det är bara 7 arbetsdagar kvar... Eller är det 6? aja det är nära i alla fall ;) hoppas jag hinner landa på 67 innan vi åker, det hade vart så underbart :D vi får se hur det blir. hihi ^^

Va på gymmet ikväll, det blev en kort men intensiv träning på grund av tidsbrist! Jag dog.... Men jag överlevde :O? och klara av 10 min på löpbandet på 12ans level eller hur man nu vill lägga det. Fitt? jag vet inte.. bättre kan det bli så klart :P Jag gillar gymmet så mycket att jag drar dit i mon igen :)
hihihiiiii!

Kommentarer
Postat av: Bruuuusch!

Bra Elin! kom igen nu, kör hårt som fan!

2012-02-03 / 14:51:32
Postat av: Bruuuusch!

Bra Elin! kom igen nu, kör hårt som fan!

2012-02-03 / 14:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?