4 arbetsdagar kvar!!

Ja  snart så händer det, Jag är inte så där jätte pigg på att sitta på jobbet nu när man vet att det bara är 6 dagar kvar tills vi ska dra till Thailand :D
Fick även reda på att vi skulle träffa Patrics chef/vän som är i närheten av oss under vår första vecka (Han e med på semester)

Tänkte hur som helst köra ett inlägg med: i min resväska ;) Där kan ni se allt jag har med mig till värmen :P
idag ska vi kanske hem till Nathaile och Tammert och umgås lite nu dagarna innan vi drar. Hoppas de kan bara. det hade vart jätte kul :)

neh nu måste jag fortsätta jobba! ska ju gå tidigare idag eftersom vi tar vår sista Twinrix spruta: hejja hejja! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?