Vid regnbågens slut finns det en skatt! <3

Trodde ni med när ni va små att det fanns en skatt vid regnbågens slut?
Jag trodde det, och som allt annat blev jag så jävla besviken när jag insåg att allt bara vart hittepå!
BLÄ!!
 
När jag va och fikade med Teres och flickorna förra veckan hitta vi bannemig en regnbåge! (På hotellet Avalon finns en pol på taket och i solen bildades en jätte stark regnbåge)
Vi tog lite kort och sen åt vi glass i solen! Det var i söndags och det va sååå underbar väder att man nästan börja gråta ^^
<3
 
 
 
Mysigt som bara den hade vi!
Kommentarer
Postat av: Tant Teres

De tre mest underbara kvinnorna i mitt liv....Älskar er alla tre!!! <3
Ni förgyller mitt liv alla dagar!

Svar: älskar dig med <3
EléPeléBus

2012-08-18 / 10:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?