Ett helt halvt inlägg!!!!!

Mutcho grande bra!!!

Hej! Hur mås det?...bra? Fan va gött ;-) själv mår jag prima efter en sjukt bra dag/kväll här på Öland! :-)

Morgonen börja med ett intensivt knackande på ytterdörren....!? Precis. alla låg o sov och blev lika sura när vi fick syn på den tjatande grann-tanten som ALDRIG slutar prata...! Tydligen saknade hln ett täcke hos sig och hoppades väl på att vi hade nått över? Skummt att man inte kan vänta tills kl i alla fall är efter 10 innan man beger sig ut på knackrunda.. Hur som helst va de lika bra att strutta upp.
På med kaffe i med macka i magen o sen bar det iväg bort till mini-golfbanan:-)
Vi drog en runda. käka lite glass,skoja och tjoa. Jag som inte alls har tålamod för denna aktivitet kunde fanemig samla mig till en andra plats.. De ni!! #SUG PÅ DEN#

Senare kom Göran och Merja då de hade vägarna förbi! Varmt som satan va det så alla drog ner till stranden.. eller rättare sagt. piren. De blåser en del så fort solen visar sig (tur för annars hade vi la smält bort) så man sväljer/andas in halva sandstranden innan man går fö r dagen. Vi badade (jag.. inte så mycket frivilligt) Patric drog i mig i vattnet. finns film bevis. Jag är som en jävla kärring ;-) Vid fyra drog vi hem o käka spagetti o köttfärsås som vår private kock Nicklas lagat. skit gött. Sen vänta ofrivillig matkoma!!!!! Och varje gång den faller på tänker man *faaan nu kommer deeeet* o så ligger man där som en klubbad sä.

Göran o Merja drog hem innan vi gick från stranden kanske jag ska tillägga.. Skit trevligt att de kom. Var länge sen vi sågs nu.. <3



Efter siestan drog vi på oss de mentala cykelbyxorna för att ta en sund tur in till Borjholm. Hade hört att de har otroligt god glass där.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?