SEG!

Hej.
 
Har skit mycket att berätta för er egentligen. En massa knas och tok. Men jag orkar inte just nu. fick en jäkla huvudvärk för lite mer än en timme sen. Svin drygt. DET GÖR SÅ ONT!!!! och Ipren verkar inte hjälpa. Så är det...!
 
Brorsan kommer la snart intrillandes genom dörren. Han ska sova över här inatt istället. Sa ju att han skulle kommit igår men han hade sett fel på dagarna. Patric är hos Pingu, Det är Pingus sista semestervecka så de passar på att ses när de INTE behöver jobba dan efter. Kan tänka mig att det är gött.
 
faaast! jag saknar Patric mer än vanligt så klart och vill ju att han ska va hemma nu helst. Man blir så ynklig när man mår dåligt. När jag blir ynklig och dålig så vill jag bara bli ompysslad och gulligullad och kramad och pussad på heeeela tiden xD Till skillnad från patric som bara blir helt appatisk när han mår dåligt ^^ Det finns liksom inget man kan göra för att han ska må bättre. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?