Pensionärs knuffare!!

HEJ och HÅÅ!.. Ja så kan det gå när inte haspen är på :O

idag när jag och mina vänner var på ICA! så skulle vi gena genom kön när vi skulle gå. Vi köpte inget så tänkte det va onödigt att köa liksom ;)
Där står en gammal gammal man med käpp och kråmar i mitten av kön. Tror ni inte jag, lite smidigt så där skulle försöka snirkla mig förbi i farten. BONK! där knuffa jag till den stackars stackars gubben med den smala smala käppen xD
...ooOOOJJ då!! Men det gick bra som tur var.

Men tänk vad som kunnat hänt liksom. Vad skulle jag gjort om jag fått honom att ramla????? hua!! det vill jag inte ens tänka på!

Jag får dra dit sent på kvällarna istället så att jag går efter alla gamlingar och barnfamiljer! ;-)

Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?