Ni vet när alla tittar på dig!?

Idag på bussen hem från jobbet satt jag som vanligt och tittade på människor. För det är ju det man gör när man åker buss, eller? man tittar och undrar vart den där gubben ska göra efter han gått.. går han hem?? eller går han till sin granne på en fika. Eller vart de där bråkande paret tar vägen, kanske gör dom slut, eller så går dom hem och har sex!? hahah

ah men ni vet. och oftast så tänker man ju inte ens på att man sitter där och tittar och funderar. Men idag!!!?
Vem jag än tittade på så tittade dom på mig? var enda en, Så himla pinsamt och då insåg jag... Att kanske är det så hääär jag ser ut när jag kollar på någon som är upptagen med sitt eget. haha!
sicken dag.

nu drar jag iväg till stan och fikar med Teres... Och tittar på folk så klart ;)

Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?