När man har en förkärlek för dubbelbokningar!

Ja! jag har den senaste tiden insett att jag dubbelbokat ALLT jag gjort de senaste! Jag måste ju tycka om att få allt gjort på en gång annars skulle det inte hända. Förnekar att det har med glömska och stress att göra och ler dubbelbokningarna i ansiktet "vänta ni bara!" nån gång ska jag nog klara av att få det rätt i alla fall!!
Man kan väl inte dubbelboka hur mycket som helst eller?... Jo faktiskt, Idag lyckades jag till och med trippelboka, NÄRA att jag gjorde det till en 4e ;)
 
Hade bokat upp mig på fika med arbetskollegan Anna och teres till idag (Anna - En mycket trevlig tjej för övrigt!) Efter det så ringer min kära vän Terre och säger att hon ska lämna sin karl på flyget i landvetter och ville ses när hon ändå hade vägaran förbi. Jag blev överlycklig!!! så där tacka jag ju JA på stört! utan tvekan. När jag tänkt efter ett tag kom jag på att jag redan bokat upp en fika med Anna och teres.. Tänkte att det säkert går att lösa på nått vis. Jag hade ju hela dagen på mig med Terre. Då kom jag på att jag lovat Teres (min käraste vän och kollega) döttrar att vi skulle ha filmmaraton idag med alla Harry Potter filmerna! HMMM!? hur löser vi detta nu då?
 
.... Sen ringer min bror och säger att han behöver sova hos oss över natten då han ska på en del viktiga ärenden här i gbg under morgondagen. JAG TACKAR JA!!!! även om jag då hade lovat Terre och teres barn att sova över!!!?!?!?!
 
Hjärnan är bra märklig ibland. Men jag säger då det, Märker man inget så är det nått som är fel och märker man att man tokar till det... Ja då finns det ju en god chans att man kan lösa problemet ;)
 
TUR att man oftast kan lösa det som man ställt till med ;)
 
Natti <3
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?