När det här med ett kort på en själv har en ful baksida!! xD

Ja ni vet alla dom där bilderna på en själv som både jag och andra bloggare samt facebookare har på sig själva nån stans bland alla allbum och inlägg!?
 
Det är ganska svårt ändå att få till en bild man är nöjd med. Att man aldrig ser ut som sig själv på kort är väl ändå inte så konstigt eftersom det kortet bara speglar ett ögonblick av dig, en sida, en sekvens av den du är, när du är så mycket mer! hur..!
 
Förra veckan nån dag innan vi åkte på middag hos Patrics föräldrar så drog jag och tränade med min vän Alexandra.. Det var första gången på över 1 ½ månad för mig! Det gick för övrigt skit bra och när jag kom hem va jag dö taggad på att ta en bild till att inspirera alla andra till samma sak ^^ 
 
Det börja med att jag inte blev nöjd med den första bilden. Sen tappa jag min insperation, Inga bilder blev bra alls! ^^
 
Se själva
 
 
 
 
 
 
 
JA ni ser nog inte så där jätte bra, Men ni kanske ser hur seriösa poserna på dom sista bilderna var! 
Jag hade tröttnat ganska reält!
 
Det ska väl tilläggas att dagen efter då vi träffa Thomas och Annelie. Så skulle Patric visa Annelie våra bilder från Öland. JAA!! och jag råkade missa att ta bort mina bilder i tid. Så Svärföräldrarna fick sig ett gott skratt ;) haha
Men det bjuder vi på 
 
Puss
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?