Jag skulle passa som hundägare!

Jag har aldrig varit speciellt intresserad av att skaffa hund.. Oftast när folk har frågat har det låtit.
 
"Blä!! HUND!? Skojar du! de luktar illa, vifftar med sin svanns JÄMT, när de e blöta luktar de blöt hund som är de vidrigaste som finns, de fäller som fan, man måste rasta dom när man själv inte vill röra sig utanför hemmet, man måste klippa klor, vaccinera, ge dom mat, gosa... aja gosa gillar jag.. Men allt det där andra! FY"
 
Sen jag träffade Patric och hört honom prata om sin älskade hund han en gång hade så har den synen på att vara hundägare mjuknat. Jag har insett att det förmodligen kan ha vart en sorts osäkerhet för att jag aldrig riktigt känt någon som haft hund och inte vet hur man handskas med dom. Patric vet verkligen allt det där och jah, skaffar vi hund nån gång i framtiden så får han va mister CECAR (han som talar med hundar du vet!) och jag.... Ja, jag kan va hon som gosar och myser med den ;)
 
 
Här är Thomas och Annelies nya lilla hjärtegull! Maggan heter hon!.. Lite långhårig men åååh så underbar!! Värdlens bästa hund! <3
 
Puss!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?