Helgens bravader?

hej gott folk!
Har inte riktigt vart sugen på att blogga de senaste dagarna. Har mest bara varit. hela förra veckan var det uppstart med företaget Bröderna Nilsson! Vilket känns riktigt bra! dom är kanon! snälla och rara. Framför allt roliga ;)
 
Helgen egnade jag åt mig själv en del men även mycket med många vänner!
i torsdags åkte patric nämligen till Pingu och jag ville inte va själv hemma. Kännde heller inte för att ringa till massa kompisar och bestämma vart vi skulle ses eller om vi skulle ses. så jag va i stan hela kvällen själv. (det var kulturkalaset i gbg) Det fanns massa kul att titta på.
 
Kolla på en brud som gjorde trix på sin gula cykel på gatan, kolla på en Jazz-konsert som handlade om sveriges utvandring till usa. Jag.. Jag... Håll i er nu......Åkte Paddan!! för första gången, vrf bor man här och glömmer åka paddan? fattar inte det haha. aja. Jag kollade på lite konserter och sen gick jag på bio. En sjukt go kväll med bara mig själv att tacka!! Elin detta får vi göra om ;)
 
Fredags var vi med Patrics syskon Fille och Kevin, Vi va även då inne i stan, spela lite minigolf och hade det gött, Prata mycket om allt! <3 Sen drog vi hem och kolla film och käka mat! en kanonfredag! <3
 
Lördagen: låg patric och jag bara i soffan och dega. sen kom Calle och Terre, vi kolla lite på film, vädret sög ju. När det börja spricka upp så drog vi ut till stan, gick på Indiskresturang! åt oss mer än mätta! Promenera till Järntorget tog en spårvagn in till stan. Vi gick och kolla på alla härliga matstånd som fanns överallt på kulturkalaset! skratta och tjoa! Sen drog vi hem och käka chokladfonue med frukt och kolla film igen ^^ Helt klart en toppen lördag.
 
Söndag: SMSA  teres här i gbg mig och ville ses för en fika på EspressoHouse! Hur kan jag tacka nej till denna underbara kvinna?
Vi satt där och fika, Teres, Jasmine och jag. Sen kom Morgan, morgans syster och henner gubbe för lite fika och även Mattias trilla in på ett hörn :) mycket trevigt. En tid efter det kom patric och så drog vi vidare till Götaplatsen där vi skulle träffa Catrin & Niclas - Nathalie & Tammert och barnen för att titta på Rix FM Festivalen. Den var väl så där så vi gick vidare och tog en fika och även denna dagen så strosa vi runt bland alla matstånd osv.
 
En klockren helg.
Nu gott folk ska jag till jobbet. PUSS
 
Kommentarer
Postat av: Jennie på telia

haha jag va också och såg den där tjejen med cykeln i fredags! vilken tid va du där?!

Svar: Jasså, trevligt!jag har ingen aning, runt 5 kanske nån gång ;)
EléPeléBus

2012-08-21 / 15:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?