HAT-kärring till granne!!!!

TJA!
 
Det är jag som är den där förädiska, hatiska och sura grannen som skickar hotbrev osv!.. Jag lovar, har bildbevis!! :D
 
 
 
Ja ni ser ju ungefär vad det gällde! 
(måste ju tillägga att min handstil är U-S-E-L! Tur det finns tangentbord alltså)
 
- Sent på vardagskvällarna brukar mina kära grannar tycka att det är rimligt att hammra, Banka, bösa och flytta på tunga grejer.. Helst av allt gå med hälarna så det dunkar like crazy i taket hos oss!! Fy fan! sånt kan göra mig galen *Har dom ingen respekt?* tänker jag!
Det var tidigare i veckan som det hände och jag blev så jävla trött! vi satt där och myste, käka lite poppisar (poppcorn) när det börja, vi fick höja och höja på teven!! i trapphuset brukar det inte höras nått.. Men denna gången lät det som andra värdskriget!! Jag våga inte gå upp, då jag föreställde mig en arg stor man som öppna dörren med hammaren i högsta hugg! blä! Patric ville inte gå..
Så jag skrev en lapp...Började ganska starkt, men sen kom tanken att det kanske va en arg och biffig man som stod där och hammra och jag fick i sista stycket smöra lite extra..!
 
när jag hängt ut lappen i trapphuset skakar patric på huvudet och säger "Elin GRANNFEJDEN Rosell...!!"
..JA, sån är jag!
Strax efter att jag vart ute sluta han banka för kvällen och illskan försvann, så jag valde att spara mitt "hatbrev" till en annan gång..
 
Har hört att man ska välja sina fighter, Antar att detta var ett sånt tillfälle ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?