fortsättning på förra inlägget

Skriver skiten på mobilen så helt plötsligt kan blogg.se bara få för sig att lägga av.. blir så jävla irriterad. inom en månad lovar jag att köpa mig en Ipad så man får nån ordning på detta!!!!!!


#Över till tidigare inlägg#

Vi hade som sagt tänkt cykla in till Borgholm för att käka goglass de har där och strosa runt o ha de allmänt gött ;-)
Vi hade nämligen tillgång till 4 cyklar....MEN!!! Innan vi ens hade chansen att testa dem såg vi att 2st va sönder.. Killarna konstatera att de skulle skjutsa oss. inget mig emot ;-)
Däcken måste pumpas skriker killarna o snappt ger vi oss iväg till närmsta mack...
Väl färdiga och vi styrt våra fordon mor rätt riktning prata jag o P om hur mhsigt det va o cykla ihop. Att detta nästan va de mysigaste på hela semestern så säger det PANG!!!!#@%*&-&#!!.........? Backhjulet på vårt (säker för 20 år sedan) vrålåk hade smällt. Så det va bara till att leda hem cyklarna o ta bilen istället ^^

Inne i Borgholm va det kanon. husen va sååå mysiga, jag hade nästan glömt hur det var.. Hur man nu lyckas med det?
Glassen va klockren <3 sällskapet förträffligt och efter att vi fått nog av allt traskande i stan styrde vi "skutan" (som man säger till båtar) mot Harrys! Gotta ner oss med lite öl och en supergo trubadur. efter att han spelat va de dags för ett redigt trevligt band vid namn VI3 de va grymma!!!!! Roliga och djktiga på vilken låt de en tog sig ann!!! <3

Kvällen slutade vid halv tolv och vi drog oss hemmåt. nu ligger vk här och tittar på 6ans repriser från tidigare idag. eftersom det är den enda kanalen vi har efter 1 o 2an här. hahaha! Jag ska lösa lite suduko här nu sen ska jag nog ta å knyta mig...

Puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?