Det gäller att Presentera sig rätt!?

Allt är inte alltid guld och gröna skogar! INTE för någon.
Tänk va tråkigt livet hade vart om allt i ens liv alltid va så "jävla" bra hela tiden. Det finns inte!
Hur ska man kunna glädjas när allt de bra i så fall blir vardag  !?'
 
Därför så "stör" jag mig lite.. Det kanske är fel ord men jag blir verkligen lite så där små irriterad på folk som alltid ska visa ett yttre som inte stämmer överens med hur verkligheten verkligen är. Är det bara för att inbilla sig själv att allt är så där jävla bra.. "åh jag är så normal" eller "fan vi är nog ganska mycket bättre ändå" eller " Vi är nog mer kära än vad dom där är"
 
Jag har ett underbart liv! Jag ÄLSKAR min familj och alla mina vänner jag har omkring. Vi har det inte alltid lätt, men HEY! thats life ;)
 
Folk har under de senaste fått för sig att jag är sååå ordningsam och duktig av mig? Jag har väl gett en liite för bra bild av mig själv kanske ;)
Och må så vara.. men jag ska visa er. Jag har inte vart så ordningsam de senaste, för kolla in detta
 
 
Jag orkar inte hahah!!! xD 
och det är okej att jag inte orkar, För ingen är perfekt! ingen är alltid bra på allt.... MEN alla är alltid bra på nått.. Antar att jag är bra på att stöka ner.. och Patric med så klart ;)
 
.. Just nu är jag på jobbet och väntar på bättre tider.. Kanske är det ikväll den där högen med kläder försvinner?
den som lever får se.
 
 
PUSS <3
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?