Aldrig mer leverpastej-macka från ESPRESSO HOUSE

Jag säger då det... ALDRIG MER I MITT LIV (!!) Att jag köper en leverpastek-macka på Espresso house!
 
En ren vidrig upplevelse!!! 
Jag hade inte ätit på hela dagen då det vart för mycket att göra på jobbet. (har bytt jobb till ett Cafe. Trivs jätte bra där för övrigt) Så jag tänkte köra en snabb vända förbi Espresso house innan jag begav mig till träningen, jag va SÅÅÅ hungrig..! Såg att de hade leverpastej-mackor. ÅH jag blev så jäkla sugen!...tänk en leverpastej smörgås med saltgurka och en kaffe i solen!! gud jag bara gotta mig i tanken.
Hungrig som ett djur gick jag till första bästa parkbänk för att smaska i mig den!!
 
 
Tar en tugga och......!
DETTA!!!!!!!!!
Vad som va i mackan! Det ser ut som de slaffsat in ett roadkill där bland leverpastejen, JAG HÖLL PÅ ATT SPY!!!
liiiiite leverpastej, sladdrig bacon, LINGONSYLT??????? och saltgurka, på en macka som smakade fågelfrön! ingen trevlig överaskning det inte!
 
SÅ... Det blir aldrig mer leverpastej macka om jag inte gjort den själv!
 
BLÄ
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: mamma

fy faan va äckligt det ser ut köp alldrig den mer blääää det är helt rätt det

Svar: ah fy jag blev så ledsen när jag fick massa annat bajs på xD
EléPeléBus

2012-09-04 / 15:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?