Vad ska det bli av detta!?

Hej allesammans!!

Vilken dag det varit so far!!

Jag vaknade av klockan i morse, HEELT snopen då jag låg med myskläder på mig.... och i soffan dess utom!???
lätt irriterad av att jag inte blivit väckt av hjärtat då han skulle gå o lägga sig utan att jag hade fått ligga kvar. Jag steg upp, fixa mig lite granna för att sedan ta sista dagen på jobbet för den här veckan.
När jag kommer till jobbet inser jag att jag glömt matlådan hemma (Fuck) och jag har bara fruckostäggen med mig..(Fuck fuck) Pengarna på kortet e slut, dem har jag flyttat över till ett annat konto så att jag inte ska "råka" göra slut på dem.. Min internettdosa ligger hemma vilket inte hjälper mig i denna stund.. Jag ringer hjärtat som skulle till läkaren idag. jag tänkte att om jag har tur så kanske han ska hem efter och inte går till jobbet... då kan ju han hjälpa mig att lösa problemet?! WIN!! tänkte jag... Men han hade gått till jobbet och där satt jag igen med samma dilemma.. va gör jag nu..?
så nu åt jag frukt till frulle och lite mandel, det gick ju hur bra som helst, får se hur det går på lunchen, nått löser jag ^^
Fick reda på en del irriterande grejer på arbetet idag vilket fick mig att tappa sugen totalt. Att man nästan känner sig förnedrad och att nån tvivlar på om man gör sitt jobb så gott man kan.. MEN MEN!!

Det visar sig nog i slutändan vem som är den bättre mannen i de här läget ;) (alltså jag)

-Bild på min snygga liggstil i soffan... som patrick tydligen tagit kommer senare-

Puss och kram på er <3
Kommentarer
Postat av: terreeee

låter inte roligt med jobbet du, hoppas det löser sig vad det än är:) och så får du äta mycket fredagsmys idag:) puss på daj

2012-04-20 / 15:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?