The Avengers

OJ OJ OJ OOOOJJJ!!! säger jag bara, Jag vet inte hur jag ska förklara det jag nyss upplevt. Att beskriva kännslan jag fick av att titta på The Avengers gör den inte rättvis. ni måste se den. LOVA mig det!!! Den är värd varenda krona. till och med om man inte gillar att titta på action.

Kortfattat så kan jag förklara kännslan: Hade jag haft mansdelar hade dom stått upp det kan jag lova er ;)
jag fick kännslan som jag kan få ibland när jag tittar på Hockey, jag blir så jädra taggad att jag knappt kan hålla käft.. Detta va fan värre, folkmassorna fick mig att INTE ställa mig upp och skrika så fort Hulken briljerade, eller när Iron man bara va Iron man!!!!!!!!!!!!!!!!!! scenerna va storslagna, jag kunde se mig själv bara ställa mig upp och skrika som en redig karl när slagsmålen satte igång !!

Jag kommer antagligen se den på Bio igen! det är den värd!!

Som sagt se den, ni kanske inte tycker den är lika bra som jag...smaken är ju som sagt delad. Men i värsta fall så kommer ni tycka den är biovärd och till och med det är ju bra :D


Nu ska jag ta och krypa ner jämte min allraaa allraaa bästaste och sova gott inatt, drömma om gröna monster, flygande plåtgubbar, sexiga män med hammare och män i färgglada trikåer ;) FY FAN VA BRAA!! längtar ;)

Kolla på Trailen




Puss och god natt <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?