Sicken dag! och nu är det långhelg

HEEEEJ!! :) ledsen att jag uppdaterat lite sämre idag men det blev lite annat som kom upp som jag va tvungen att göra..
Jag har märkt att det är lättare att blogga ju oftare man gör det. det blir liksom bättre då :) det känns skönt..

Vad säger ni, äntligen långhelg!! :D
ska bli så skönt. ska försöka göra saker som bara faller mig in i helgen. Jag behöver det.. Varje gång nått dyker upp som måste göras så känner jag panik i kroppen, jag blir liksom orolig.. Jag vet inte vad jag ska göra åt det.. Allt blir bara jobbigt.. Men jag försöker inte tänka på det så mycket, jag ska lösa det, jag vill ju inte gå runt och bli sämre :) men oroa er inte för mig :)

Jag försov mig i morse ^^ så himla snopen jag blev va: jag låg där och sov, vaknade till lite granna, kolla på klockan, den va typ 06:35 och jag brukar ligga kvar till kvart i ungefär.. så jag la mig ner i godanro igen..
vaknar igen och tittar på klockan...tänker "aja den är bara 07:38, jag hinner vila liiiite till innan den blir kvart i........?  07? klockan är 07:38 åh neeej!!!" så morgonen idag blev lite knasig, Men det var okej för det va så fint väder ute att man inte kunde känna sig irriterad. :)

Efter jobbet åkte jag med Emma, Dannie och Carro till deras kompis chicken och käka middag.. Det va jätte mysigt, ganska kul att få träffa henne nu när man ändå hört talas om henne en del under tiden vi alla kännt varandra :)..
Sen kom Emmas kille Chawan o hämta oss, de var så snälla och körde hem mig så jag slapp ta bussen, JÄTTE TACK till er! <3

Patric är ute med jobbet ikväll och för mig återstår en lång kväll med städning och dyligt!! musiken på hög volym vinet i högsta hugg och så är det bara att dundra igång ;)


trevlig kväll <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?