Mörkt eller ljust vad tycker ni ?

HEEEEJ!

Det är sent och jag är trött så det blir inget långt inlägg.. Har inte haft någon data i helgen så har inte kunnat lägga upp några bilder eller blogga.. men vi kom hem till föräldrarna ganska sent i fredags så det hände inget mer än att vi käka lite mat och umgicks några timmar, sen decka vi i sängen både patric och jag ^^ vi sov riktigt gott den natten..

i lördags så var jag hos frissan, jag gick från ljust till mörkt denna gången.. Senast jag var mörkhårig var 07 så det känndes skönt att gå tillbaka till det igen faktiskt :)
färga även bryn och fransar lite mörkare... Tänkte visa bild.

                         
                  Före                                                                                  Efter


Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker båda frissyrerna är fina på olika sätt.. det va kul o få liten förändring :)

Efter klippningen drog vi på bio tillsammans med Terre och Calle, vi såg filmen ironsky, Det var en film man kan tycka väldigt olika om... finns inget konkret så som jag gjorde den biovärd enligt min åsikt, men på nått sätt var den ändå bra? xD En B-film med sjukt bra efekter typ :P
Sen drog vi vidare hem till terre och kollade på baksmällan och käka chips. Trots mycket film var det mysigt, hoppas vi gör om det snart <3


Idag, söndag, har min lillebror fyllt 19, Det var lite kalas för honom hos morsan kl 17 då släkt och vänner dök upp även fast det var sjuka, vilket var väldigt gulligt tycker jag.. Patric och jag var dåliga på att fixa present i tid. Mest för att vi ville att han skulle hänga med o schoppa för pengarna vi tänkt ge honom och inget anat :)

men nu e vi hemma o min goding har redan lagt sig för ett tag sen.. Jag är så trött nu att jag nästan stupar, lyckades vakna runt 7 i morse och börja kolla på filmen: Nyckel till frihet.. Den e ju sååååå bra, det gick ju inte att somna om ^^

PUSS O KRAAAM <3

Kommentarer
Postat av: terre

Tack för denna helgen ja, det var mysigt :D<3

2012-04-23 / 08:55:56
Postat av: Annelie

Jättefin hårfärg Elin!! Den klär dig verklligen. Ha det så gott, kram på er!

2012-04-23 / 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?