mini-shoping

Jag var ju i stan här om dagen för att handla kläder.. Men fick gå hem efter två köp då jag fick ont i ryggen.. skit skummt det har gått över nu som tur var, vet inte vad det kan ha vart :)

Trots det lilla blev jag väldigt nöjd!


En topp från Gina Tricot för 149:-, Denna kommer jag använda flitigt i sommar, det är en sak som är säker!! mycket pastell och mycket färg kommer det bli!


Köpte även en blus på Flash 399:- som jag blev helt förälskad i, lär ju använda den när jag än får chansen ;)

Det var det. men som man säger: Less is more... Ibland ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

dom var ju himmla fina bägge topparna . passar dig gumman . puss på dig

2012-05-02 / 10:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?