lördag 28 April

nu snart så ska jag med mina sköningar schöningar och träna Zumba.. vi har en sån härligt tjej som brukar ha våra pass. Marlen heter hon och hon är verkligen som solskenet själv. när man ser henne så blir man så himla glad. varför vet jag inte och alla tycker verkligen så om henne.. hon är så sjukt rolig och zumban blir bara inte en träning utan en ren skrattfabrik :)

Efter träningen bär det hemmåt och vad jag ska göra då vetifan. Nicklas kommer och umgås lite, känns skönt :)
funderar på om jag ska iväg och schoppa liiiiteee!!! har så mycket jag måste handla xD

Patric får gå till systemet för jag vill ha vin. Hejja hejja! :P 

vi fr se vad resten av dagen har att erbjuda, patric är bakis sen utekvällen med jobbet igår, så det är klart vi ska ut i de fina vädret och äta glass och mysa ;)


puss och kram :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?