Jag saknar!!!
I några dagar nu så har jag saknat Garniz så fruktansvärt mycket!!
BLÄÄ.. :(
Jag saknar inte "nån" att umgås med utan jag saknar henne.. typ nu när det kommer ut jätte mysiga kärleksfilmer på bio då hade jag velat gå med henne eller när jag va hemma hos mamma så hade jag så gärna velat hitta på nått med henne.. Jag hade velat sitta och babbla skit om killar och dyligt. Se va hon tycker om den nya filmen The hungergames! bara SES och mysa ner oss vid tv:n med ljus godis och täcken så vi nästan storknar!!

Värdelöst är det, men och andra sidan så kanske det är så här man ska känna när man verkligen saknar en syrra som man alltid haft. För det känns mer så. Hon är inte bara min alra alra älsta vän utan hon är också en kär familjemedlem, Visst vi går varandra på närverna i perioder mer än de flästa kanske gör men det är värt det för de perioderna som allt väl flyter på så är det så JÄVLA BRA!! jag skulle inte vilja byta ut den vänskapen för något i hela världen!!! INTE FÖR NÅGOT!! Nu är hon så långt bort.. jag ville inte att hon ska komma hem och missförstå mig inte nu.. utan jag hade häldre velat komma till henne och se det som hon blir så lycklig av.
frågan är när jag får tid och råd för det med..! det kommer nog.  hoppas hoppas det blir snaaart!!! <3

Älskar dig Garniz!!

Ps. Följ henne på garniz.blogg.se så kanske hon uppdaterar lite oftare så man överlever här hemma ;) <3

Kommentarer
Postat av: garnis

Saknar dig sjukt mkt me :( saknar o ha ngn o prata med om ALLT o be om råd. Vi måste boka in ett skype samtal SNART!!!!!!! love u sis <3

2012-04-27 / 04:02:24     URL: http://garniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?