Ett stopp på Grand hotel opera!



Idag efter jobbet skulle jag och Mattias träffats på stan för en fika.. med tanke på de dåliga vädret ;) .

Dock blev det ändrade planer då Mattias var tvungen att jobba. TUR att det är onsdag och han inte brukar ha så mycket att göra då. Så jag trilla in på Operan efter jobbet för en trevlig liten stund med kaffe, tjöt och GP ^^
Jag blev kvar där i nära på 2 timmar.. Jag ville inte hem till min stökiga lägenhet... Den behövdes städas och jag var inte alls sugen, men tillslut så fick jag ta mig i kragen och hemmåt jag gick..
 Här ligger jag nu och känner mig sååå dum, ett X antal timmar senare... det är inte städat än iiihihi! ^^

Patric är hos Pingu och har det gött vilket han förtjänar.. Han har saknat sin vän under tiden han vart på semester.. Pingu var i Indien. SÅ JÄKLA FETT!!! jag vill med dit. men det vill inte Patric så jag får väll Kidnappa Resenappa en vän om jag ska dit ;)



Puss och kram <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?