Ett måste i sommargarderoben ;)

God morgon godingar!!

Det är alltid en massa småtjaffs här hemma när det kommer till kläder och att shoppa..Hur det alltid ska vara så, ja det får Patric svara på för jag förstår det då inte... Förra veckan sa jag
" Denna månaden ska vi handla kläder för 2000:- var punkt slut" vad får jag för svar.. vah? jo ett rätt och slätt "NEJ" är vad jag får, hur kan man va så trotsig ^^

När jag råkade kliva in på dressman i helgen så var de där Nejet som Patric predikat om som bortblåst i mina tankar och de enda jag tänkte var HAN MÅSTE HA NÅTT SÅNT HÄR PLAGG i sommar!! (Kommer ni ihåg skjortan han hade på brölloppet vi va på i Thailand? han passa ju så himla bra i den.. klart han ska ha nån som liknar den då)





Vah då nej`!? han kommer inte säga nej mer. JAAAA ska det låte genom hela 5an huset när vi beger oss till dressman och Carlings i helgen. Shoping BBY shopppiiing!!

Ne skämt åt sido, nu ska han ju då inte nödvändigtvis ha dessa kläder, Tror inte han vill se ut som ett stoppljus nertill heller för den delen :) Det var bara ett infall jag fick på dressamnn. "Jag ska ta kort här nu" *KLICK*

;)


pusshej
Kommentarer
Postat av: Rosberg

Aldrig i livet!!!!!!!

2012-04-26 / 09:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?