Det blir aldrig som man tänkt sig...Eller?

Jag såg en fruktansvärt rolig reklam här om dagen. en reklam för akut P-Piller..
Jag tänkte då att all reklam angående ens hälsa eller olika preventinmedel eller dyligt oftast är så fruktansvärt torra och tråkiga.
ÄNTLIGEN år 2012 kunde man skoja till det lite så att allt inte va så där ångestladdat och allvarligt ;)



Jag som alltid ser allt från en komisk vinkel (det är min förbannelse, det är jag som alltid garvar när ingen annan förstår de roliga i de hela) slängde till med ett gapflabb när jag läser texten *När det blev precis som du tänkt dig... Men ändå inte* är ju så jävla skön!!!! Älskar denna reklamen.

folk kommer köpa deras produkt för den rosa texten i sammanhanget! :P
och jag tackar för att man inte ska behöva vara så formell hela tiden, den bubblan sprack igentligen för ett bra tag sen nu!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?