Alla är normala tills man lär känna dom

Jag var med om den SJUKASTE grejen på bussen idag!? ni kommer dö när ni får veta detta ;)

Ska först börja med att säga att det händer då och då att det inträffar saker som man bara inte tror är sant när man åker kollektivt ^^

Idag på väg hem från jobbet, satt jag på min kära buss och var i ett telefonsamtal med Teres :)
Vi hade samtal om svartsjuka tjejer som bara inte kunde hålla sig från att snacka skit och föredetta killar osv.. ni vet, tjejsnack ;)
på kliver en ung tjej, i min ålder ungefär och ställer sig mot plexiglaset framför ett par som sitter på första raden.
strax där efter rusar en äldre dam fram genom bussgången för att förmodligen sitta längst bak.. Man tänker inte mer på det förens när hon (I FARTEN) riktar huvudet mot tjejen vid plexiglaset och HOSTAR HENNE RÄTT I ANSIKTET... Den äldre damen gick vidare utan att ens sakta ner.. jag stelnade till, tjejen som blev utsatt stelnade till och jag antar att både hon och jag tänkte "va i hela friden var det där?" så jävla vidrigt! det såg liksom ut som att damen riktigt siktade in sig på att "henne ska vi hosta på!" jag menar.. va faaaan!? och om det nu var med flit eller inte, men man kan ju hålla sig för munnen. eller inte hosta rätt i ansiktet på någon så att till och med håret på tjejen flög till!??????? jag hatar folk som hostar rätt ut, det är de värsta jag vet... så ni kan ju tänka er... JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA DETTA..

I alla fall... åter till berättelsen. Jag berättar händelsen för teres som garvar hysteriskt åt händelsen och när jag sen går av bussen och ställer mig och väntar vid övergångstället kommer den äldre damen.. hon tittar på mig flera gånger som att hon vill säga mig nått. och jag tänkte i mitt stilla sinne "Hon hörde mig när jag svor över hur äcklig hon var på bussen" då tittar hon än en gång på mig lite nervöst och säger "gud så intressant" och syftade på samtalet jag och teres hade... sen sprang hon över vägen och letade sig...nästan lite vilset hem till sig antar jag!?

min enda tanker var "VAD FAN VAR DET DÄR!?" hon kunde inte vart riktigt normal.. eller? ;)

en annan knasig sak som hände mig förra vecka ni torsdags var när jag och Emma stod på spårvagnen.. jag stod precis vid en av stängerna som man kan hålla sig i och emma satt ner.. plötsligt kom det en jädra massa folk och knödde..... trodde jag!!!! det var istället en killa som stod och riktigt pressade sitt skrev rätt mot min rygg.. han tryckte verkligen in mig i stången.. riktigt snuskigt. Emma sa att det såg ut som att vi var ihop för att han stod och knödde på mig så, tydligen böjd som en ostbåge mot min riktning...

Det är så sjukt hahaha!!
Det finns verkligen folk till allt ^^


på tal om skrev ;D

Kommentarer
Postat av: terre

Den killen låter som han jag och agnes var med om på inflames som stod och tryckte sitt vidriga kön som var hårt och äckligt mot våra ryggar ! vi armbåga han och titta argt och putta han men inte lätt när man är på konsert att bli av med en sån!!! Jag blev så provicerad att jag hoppades att han även skulle förfölja oss ut så man kunde ha ännu en anledning att slå honom haha! OND VAR JAG. jaja men nu har det gått över ;) lät som men go kärring med, hon var nog rätt förvirrad haha

2012-04-23 / 19:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?