AJ

Det är så typisk :(
Igår när jag stod och skrubbade mammas utemöbler så skar jag mig litegrann på översida på tummen, det var inte så farligt... bara ett litet sviande sår.. ni vet dem som känns som mäst ;)
Tänk så fel ett liiitet liitet sår kan bli. nu har jag jätte ont idag och de värker i heeela tummen :O såret har blivit infekterat av all smuts, så nu kunde jag trycka ut var så som det ser ut :( HUR KUL ÄR DET!?
Tur att jag har ett helt apotek hemma ;)
men ändå, så irriterande.. man kan ju inte sluta pilla när det gör så ont, vill bara kapa av mig tummen :/


hej svejs
Kommentarer
Postat av: Helga

Nämen usch då! Hoppas du blir bättre!

Kram

2012-04-23 / 12:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?