10 Saker en flickvän aldrig skulle säga!

Ja, jag fick mig ett gott filn igår innan jag kröp till kojs..
Patric har en sån rolig Dassbok på muggen och ibland så får jag för mig att läsa den vilket oftast brukar resultera i ett onödigt långt besök. Många gånger är det riktiga killskämt som står där, jag brukar inte uppskatta dem så där värst mycket. Men igårkväll så fastna jag, jag läste en rad olika punkter om grejer vi tjejer aldrig skulle säga till våra killar. och de målade upp en del sjuka bilder i mitt huvud..

Här kommer tio av mina favoritpunkter, HELT GALET!!



SAKER EN FLICKVÄN ALDRIG BRUKAR SÄGA:

1. Är det säkert att du inte vill dricka mer?

2. Va snygg du är när du är bakis älskling!

3. Kan inte vi spara ditt naveludd i en burk...   (*WTF!?*)

4. Visa pattarna!! visa pattarna!!! (Har jag ju så klart lyckats säga ett antal ggr.. är det fel? haha)

5. Du har bäst smak, så du får välja tapeter och gardiner och mattor... (INTE EN CHANS att jag hade sagt detta ;) )

6. Kan vi ha sex i soffan framför sportspegeln?

7. Jag tycker det är manligt med näshår! (Hmmm !? )

8. Älskling, grannens dotter solar topless igen. Kom och titta!  (Känns som en replik från American Pie xD )

9. Jag har tänkt lite och bestämt mig för att sluta ha kläder på mig när vi är hemma...

10. Wow, Vilken rejäl fis du släppte nu!!


Vad tror ni, hade detta funkat som raggningsrepliker?
Ni vet på baren; Man spanar in en kille skrider sakta men bestemt fram och skriker VISA PATTARNA VISA PATTARNA!!.... Neeh? förmodligen inte..
Eller: man dansar fram, lite så där osäkert ställer sig gämte och öppnar konversationen lika efterblivet som "Wow vilken rejäl fis du släppte.. Imponerande!" samtidigt som man skrattar..njae? Neh det hade inte heller funkat.. Det hade spritt sig som en löpeld på krogen *Hon den där med Sociala hämningar*
Detta låter verkligen som nått som Jess i serien New girl hade kunnat göra! hon e helgalen
men så man skrattar.. Kolla bara på detta klippet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?