Jox

Vissa nätter har jag svårt att sova... Oftast så har jag alltid kunnat skriva ur mig allt jag kännt och sen har det vart bra med det. Ikväll känns det som så mycket mer än så.
Jag har hållt på med vår drömbok hela kvällen och klistrat o pysslat.
Det är väl det jag hinner med nu för tiden... Måste lära mig att slappna av när det behövs för att kunna fokusera så som jag vill.

Hur som hälst så har jag haft så svårt att sova de senaste nätterna och allt är Skårelids fel ^^
Vilket dock känns skönt. Hon är helt ÄRLIGT! den enda jag känner att jag kan relatera till i denna verksamheten på ett sånt sätt och jag tror nog det är viktigt att ha någon man kan känna sig så nära till även om man inte är nära och känna ett slags driv till det hon inspirerar en till.. Hon sa så himla mycket på detta BBSet som så många glömmer... Hon har det där jag saknat hos så många talare. jag tycker hon pratar och förklara på ett sånt sätt många inte kan! 
Hon använder helt och hållet egna ord och tar saker till en annan nivå
Många upprepar varandra vilket jag tycker är så sjuuukt tråkigt många gånger.
En kvinna som verkligen får mig att tänka till varje gång jag hör henne prata.. Men i söndags var det verkligen speciellt. Hon va klockren!
Det har förföljt mig varje gång jag fått tid att tänka.. (på kvällen när jag ska sova..) så klart -.- men häldre det än inget alls.

Så har en del skit o tänka på, försöker bygga upp mig själv samtidigt som världen inte står still vilket man önska att det hande kunnat göra ibland så man själv han med..
Men! man kan inte få allt!

En låt som spelades i lördags och som har blivit ganska viktig för mig
When she was just a girl
She expected the world
But it flew away from her reach so
She ran away in her sleep
And dreamed of
Para-para-paradise, Para-para-paradise, Para-para-paradise
Every time she closed her eyes

When she was just a girl
She expected the world
But it flew away from her reach
And the bullets catch in her teeth
Life goes on, it gets so heavy
The wheel breaks the butterfly
Every tear a waterfall
In the night the stormy night she'll close her eyes
In the night the stormy night away she'd fly
[ Lyrics from: http://www.lyricsfreak.com/c/coldplay/paradise_20980626.html ]
And dreams of
Para-para-paradise
Para-para-paradise
Para-para-paradise
Oh oh oh oh oh oh-oh-oh
She'd dream of
Para-para-paradise
Para-para-paradise
Para-para-paradise
Oh oh oh oh oh oh-oh-oh-oh

La-la-la-la-la-la-la
La-la-la-la-la-la-la-la-la-la
And so lying underneath those stormy skies
She'd say, "oh, ohohohoh I know the sun must set to rise"

This could be
Para-para-paradise
Para-para-paradise
This could be
Para-para-paradise
Oh oh oh oh oh oh-oh-oh
This could be
Para-para-paradise
Para-para-paradise
This could be
Para-para-paradise
Oh oh oh oh oh oh-oh-oh-oh

Det har hänt mycket denna veckan och jag har kännt alla kännslor man kan känna förutom sorg dock "tack o lov!!"

Det har hänt kul saker
Det har hänt tråkiga saker
Det har hänt bra saker
Mindre bra saker
Sjuuukt irriterande saker
ytterligare lite små saker man nästan kan få gråa hår i skjärten av!
Riktigt skumma saker har hänt :O (Berättar i ett annat inlägg)
Obehagliga saker har hänt.
Drama har ägt rum i alla dess former och jah! vad hade jag gjort utan min kära vän Teres som är min egna lilla Al kajda drottning (Stavningen är menad att inte vara korekt!) här i götet!?!?!?
 jag håller med henne "Vänner är till för att spy på när man behöver få ur sig skit!" så tack för att jag får spy lite över dig och bara vädra allt! ^^



På lördag äre inflyttningsfest hos ett par av de käraste vännerna jag har!!! älskar dem så otroligt mycket och även
om vi inte hörs varje dag eller ses så ofta som man önskat så vet man att man har äkta vänskap då det aldrig känns konstigt att ses när man väl ses! tack Uppa och Agi för att ni är så underbara! för att ni finns och att vi alltid har kul ihop! saknar er varje dag! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?