Om man skulle ta och utbilda sig?

Jag har funderat över en sak väldigt länge nu? Och jag vet inte riktigt vilken väg jag vill gå..
Dock tror jag inte jag är riktigt mogen för det än... så det får nog vänta ett år i alla fall..

Men jag skulle nog vilja bli lärare! ^^

jah!! en sån där riktigt tråkig jävel, som trycker ner alla ungarna i skorna så de spyr innan de går till skolan, uppmuntrar rövslickareleverna.. suckar och visar sin irritation över rastlösa/udda elever och som inte kan ta till sig föräldrarnas klagomål eller åsikter och göra nått bra av det.....Eller??!?!?!?

NÄÄÄÄÄÄ! :D

jag ska helt klart bli en superlärare, jag hade lätt velat vara den där läraren som inte bara lär ungar om de ämnena som är meningen utan även visar att jag bryr mig, att jag ser dem som individer med behov, att jag visar dem att lära sig, det kan faktiskt vara kul :P .. visst alla kanske inte gillar Religion och Historia så som jag gör.. ja, för dem två var faktiskt mina favoritämnen, även om jag med ibland tyckte det va skit tråkigt tillslut och läsa/lära sig om kristendommen (som man ändå är uppväxt med) eller andra världskriget som man hört om ända sen man börja 2a klass typ!
så är det ändå nått jag funderat på länge om jag skulle vilja göra.
Men jag ska tänka lite mer på det...
vill inte slänga mig in i nått o sista anmälningsdagen är i slutet av denna månaden så vill inte kasta mig in i nått.

Vad tycker ni, skulle inte jag bli en rolig och bra historia/religions lärare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?