Hur mår jag?

JAAAH!???

hur mår jag igentligen :/

Jag vet inte, det e liksom tillräckligt för att jag inte ska orkar snacka om det, jag vet inte vad det är.. jag mår bra men jag mår fan så jäääääääävla dåligt, psykiskt alltså, bara ongest o stress och ah jag vet inte allt..

Jag e sjuuukt irriterad på vissa saker vill bara spy galla över allting, fattar inte vrf jag har sånt agg mot folk.
nyss förklarade jag för patric att jag ville dela en person jag känner i helst 14 delar och sen doppa denna person i en skål med bajs!?!?!?!?! VEM SÄGER SÅNT! :O

som jag sa till jason, jag orkar fan inte ens med mig själv

då är man fan lyckad eller?


Hej!

Kommentarer
Postat av: mamma

älskade unge det värsta man kan göra är att trycka ner sig själv så va snäll o sluta med det du är så duktig men du kan inte hjälpa att folk du ringer förmodligen har pms

2011-10-22 / 01:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?