Jobbet!

Sitter på jobbet nu!

Dagen började segt med att alla va heeelt tysta, morgonmötet var heeelt tyst förutom att chefen stod o babbla..
Sen kom Linh och satte på radion vilket blev lite bättre.
Lunchen jag käka va jätte god och jag blev mätt, jag har tagit med mig ordentliga innetofflor nu vilket är sknt nu när jag har nageltrång men nu efter maten blev jag jätte trött!!!! och jag vet inte vad jag ska göra åt det!?!?!?! livet e allt orättvist ibland ^^ Ska ju givetvis till kvällsjobbet idag och jag har börjat vika mig lite alltså. tycker inte alls det är lika motiverande längre. förmodligen blire andra bullar när jag ser resultatet på lönen sen.. men just idag känns det inte så bra när vädret är som det är och Teres inte är på jobbet..

Patric är hemma idag och detr suger ju ännu mer då man känner att man häldre hade velat vara med honom o mysa än o ruttna på jobbet! men jag vill ju inte vara hemma heller för det kostar ju pengar och då tänker jag på det heeela tiden.. att jag förlorar pengar på att vara hemma! Men nu är det bara 1½ timma kvar tills jag slutar här och sen drar jag mig vidare till kneg número dos!!

ja för vad är det man säger

Cash is king ;) ?

Kommentarer
Postat av: mamma

DU E LA ROLI DU PUSS

MIN GURKA

2011-11-12 / 22:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?