tomtemor i sherwoodskogen!

Ja det var ju ett ganska mysigt uttryck kanske! och så är det väl. NÄSTAN ^^
Eftersom alla våra julsakaer blev förstörda i branden som var så har jag fått en mycket god anledning till att köpa lite eget pynt i år :) så det blev en del juldukar/blommor och bara sånt där lite smått som man börjar med innan julen sätter igång på riktigt.




sen har jag köpt lite andra grejer som kommer sen. orkar inte slänga upp det nu här :)

_________________________________________________________

Sen har jag o min käre bror vart på ikea. En liten sväng på kvällen efter att min äckliga huvudvärk släppte, låg nästan i mitt mörka sovrum till kl 14 :O kan du tänka dig det då. jävla skit! men nu mår jag bra igen :D 
Vi hitta för övrigt en jävligt nice tavla som nu sitter uppsmäckad på väggen här hemma, Yes vår egna lilla sherwoodskog här hemma nu och det känns alldeless underbart!
kännde mig lika grym som robbin hood själv när jag såg tavlan ´på ikea "honom ska vi haaa!" ha översende med att det inte va robbin som sa denna fras dock ^^




vad tycks? 200 x 140 cm


Slutet gott allting hårt ;)  nu ska jag dra mig till kojs!
puss <3
Kommentarer
Postat av: Qamilla

Finfint !!

2011-11-28 / 14:39:54
Postat av: mamma

gud va gulligt o mysigt det blev gumman tavlan passa ju skitbra över soffan perfekt puss på dig

2011-11-28 / 23:19:34
Postat av: Garniz

Ååååååååå va fint. Blev verkligen en helt ny känsla i rummet ser det ut som. Måste se det snart :)

2011-12-01 / 17:42:11     URL: http://garniz.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh, vad mysigt ni (du ;) har gjort! Kram kram

2011-12-08 / 16:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?