Vad skulle jag passa att arbeta som?

Jag hittad liiiiiite jobb på arbetsförmedlingen denna gången trots allt. gansak kul måste jag säga. Hoppas man får nått svar denna gången.

men men, till själva frågan. Vilka av dessa jobben skulle jag passa att arbeta som tycker ni?

1. Trädgårdsarbetar
2. Elevassistent
3. Butiksförsäljare
4. Lokalvårdare
5. Servitris
6. Jordgubbsförsäljare

Jag har i alla fall sökt dem och så får man bara hoppas att man får nått svar. e lite trött på att sitta hemma på dagarna. Man känner sig nästan lite inlåst med tanke på att man ska iväg vid en viss tid på dagen och då känns det som resten av dagen innan jobbet är förstörd xD jag vet att det låter konstigt. men så är det faktiskt.


Just det. igår satt jag på nätet o var så shopping sugen att jag trodde jag skulle spricka hehe!
Jag hittade nästan INGENTING som jag ville ha :O förutom denna klänningen. som jag funderar på att köpa. men jag vet inte?

Nelly.com

Kommentarer
Postat av: Bror

3 eller 5 Tror jag.

2011-05-03 / 23:19:31
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 / 05:01:54     URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?