Studentveckan i repris

Tja!

Kunde inte hålla mig från att låta tankarna löpa på nu när jag sitter o ruttnar här på jobbet.
Det e riktigt trögt nu innan sommaren. det är inte många man kan snacka med om man säger så.

Och visst är det så att mina tankar just denna veckan är på en helt annan plats.

STUDENTEN!
Asså jag kan inte fatta att det va ett HELT år sedan man själv inte kunde sova denna natten för att man va så uppspelt inför studenten. eller att man under gårdagen gick balen.. jag kommer ihåg hur hes jag verkligen var hela den veckan. tack vare allt festande. MEN det vare värt för sån lycka och sån sammanhållning o glädje det var mellan alla i klassen den veckan.. det va underbart! Man hade inget negativt omkring sig alls bara lycka. eller ja nästan. Åtminstånde så är det de lyckliga stunderna man vill komma ihåg och nu tar 92orna studenten i mon! sinnes?! Och så kommer året efter. "JAhapp? oo nu då?!!!" men det skiter man i för man e så jävla lycklig ändå.


Jag glädjer mig varje sekund åt att de kommer ha, vad ska man kalla det? den bästa dagen i sina liv för en lång tid fram över.. man fattar inte det när man väl är där, i alla fall så gjorde inet jag det. visst jag tyckte jag hade kul, men alla sa att det skulle va så ofantligt lyckogivande o att du bara vill tillbaka till den dagen efter det... Nu förstår jag vad de menade! Riktigt avis är jag asså, hade lätt gjort om det.. upplevt allt i repris o spolat tillbaka bander. Veckan efter följde av en grym resa till Alanya med gänget vilket va underbart! jag saknar den veckan och hur tighta vi alla var då. vi är tighta nu med men vi ses ju absolut inte lika ofta...

Två tummar upp för morgondagen då jag kommer vara så glad för alla studenters skull, komma ihåg min egen och bara Älska denna tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?