Kommentarer.. plus minus noll

Jag orkar inte sitta o svara på alla kommentarer jag fått men vill bara säga att ni som gjort det. ni e så söta ^^ och ni vet vilka ni är :) Pierre Ska försöka o skona dig från tårar i mina nästkommande inlägg här och Malin du kan va min lilla goding. längtar tills du kommer hem o skriver mer grejer på face o bloggen.

Jah, Det var la det ^^
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har ganska mycket o blogga om känner jag. saker som jag verkligen vill ta upp som jag tänker mycket på. och saker som hänt, tex valborg som borde ligga uppe på bloggen så sent som i morgon kväll. jag är uppe för sent och känner "FAN VA OMOGEN JAG ÄR!" men det hör la till. har ju trots allt i inte fyllt 20 än.

Patric snarkar som aldrig förr och jag HATAR HONOM när han sover!!!!! ne så får man inte säga men det där med att man är söt när man sover stämmer absolut inte in på honom och det är bara för att han snarkar så äckligt jävla mycket. ^^ Dock är han underbar när han är vaken och det är ju tur det, då vi spenderar mer tid ihop vakena än sovandes ;)

Hepp får la sova nu. natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?