Deppig som en gammal dippsås

Ja :/

Det är inte alltid lätt o leva. Ibland blir jag riktigt arg på mig själv för hur jag hisspar upp mig o mår dåligt för saker som absolut inte alls stämmer! :O Saker som jag vet inte stämmer eller saker som jag till 90% inte skulle oroa mig för om jag bara tänkte till en extra gång. Just idag har det varigt att jag trott många varit arga/besvikena på migen jag har inget speciellt bevis på att de faktiskt är så ? jag har bara fått för mig det och ja, jag får en jobbig kännsla i kroppen bara. om det stämmer eller inte. det vet jag inte fören jag frågat. jag är en feeeet tönt!!

Skit samma! hur som helst har det varit en skitdag! det börja la med att jag vaknade tio i 1 på dagen när jag först trodde kl va 10. Gött slag i ansiktet där....! sen verkligen ÖSREGNADE det när jag gick till jobbet -.-.... vi fick tillsägelse av chefen för att vi inte gjort ett lika bra jobb som tidigare på året. ALLA jag pratade med va otrevliga. faktiskt ALLA utom en o han va tydligen för gammal för o ens prata med.. enligt honom själv...

Idag var en sån dag då jag lika gärna kunnat ligga i sängen tills nu bara för o spara mig själv o alla andra från en pissig dag...

MEN.. Gott folk. då ska ni får höra på ett riktigt stjärnskott till människa o det är en av mina nyaste arbetskolegor Teresia... ELLER - Teres AKA Al Kajda *Ja jag vet, stavningen är rätt i detta samanhanget* Hon e fan bäst. Det är bara så. det finns tusen med anledningar till varför. Men guud jobbet blir så mycket bättre med henne där. och varför blire då det? jo för hon e lika grym som mig, om inte bättre ;) hahah! hon e sjukligt rolig, uppdaterar mig om allt tokigt som hänt under dagens gång. Jag får antingen ont i magen eller käkarna av att jag skrattar så mycket åt/med hennes. Jag kommer aldir mer behöva gå på gymmet. vi försyåt varandras under cover skämt som många andra inte förstår sig på. Det är liksom gömda i personligheten ^^ men det e gött o ha träffat denna underbara människa! Hon är ju bara för snäll o go, Har den självrespekten och livsglädjen som så många saknar. jag gilla henne så fort jag kom innanför dörren den dagen hon börja. hon visa tänderna som en annan liten tiger hela tiden o skratta o hade sig ^^ då e man godkänd ;)

 Vi är inte många anställda på vårt jobb. bara ett litet gäng. Men det är nog det tokigaste lilla samling människor på samma plats samtidigt o jag önska att jag kunde berätta för er alla om hur roligt jag o teres har åt alla på jobbet. eller ja, vissa mer än andra *Host* Teres du förstår vad jag menar om jag säger skorpinjoner i badrumstaket. ;)
Men jag kan tyvärr inte. Har man tystnadsplikt så har man.. och det är bra, men ibland önskar jag att vi inte hade det o att jag kunde berätta om alla tokigheter som sägs på jobbet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?