Yo how´s

som jag brukar säga xD!!

Bloggar inte så mycket nu... vill inte va som alla andra men har fan börjat tröttna gött på hur bloggen ser ut.
ut över det ska jag försöka sammanfatta tiden som varit xD vilket kommer bli svårt. Kommer inte ihåg allt o orkar inte skriva ett jätte långt inlägg ^^

Men men!!

Lena o Terre fyllde år. så nästan hela gänget drog hem till mig o min goding för lite firerier. det börja med kaos o sluta i dubbelkaos kan jag säga. la mig fan 8 på morgonen! :D kul som fan va det även om min matta blev röd av vin (Y) dan efter kolla jag, patric, uppa, agi, terre, calle o lena på film o käka pirre! :D terre glömde sin mobil hos mig så fick snällt posta den några dagar efteråt. DEN KOM FRAM tack och lov.. kattastrofläge för terre rent ut sagt att hon glömde mobilen hos mig när hon skulle flytta samma vecka. hon sammanfatta sitt liv som mobil lös med en kort mening: Fick använda röksignaler för att få kontakt med omvärden!! -.-... hahah hon e la för go. nu har hon i alla fall flyttat o patric o jag ska dra dit nästa gång vi kommer hem.. ska fixa inflyttnings present som jag hittat AS kul ;)

har köpt 20års present till Lenich! mycket godkänt om ni frågar mig ;)

har mest chillat o sen nu i helgen så drog spektaklet igång igen.
kan börja med o säga att mamma inledde helgen på bästa sätt med att hänga med mig in till centrum!! jääävlar säger jag bara. kul vare i alla fall. morsan börja med o diska när hon kom hem till mig <3 gilla! sen tog vi o parkera biljäveln som är mer till besvär när man bor så nära stan som vi. så vi traska ner till bussen. väl inne i stan va det mer folk än det brukar va o jag blev  sjukt chockad att mamma palla gå där så länge. men vi hade kul o vi kika på gardiner o allt va de nu va. det sluta med att vi drog till backaplan o kuta på jysk o ö&B jag va glad, fick köpt mig ett voffeljärn o ett nytt torkställ o mamma blev jätte glad då hon hitta riktigt billiga silitbang o wanich (stavning?) japp det blev bannemig "PRAJSLESS" för mig o mamma som de brukar säga ;) . hade riktig träningsverk efter det kan jag tala pm xD måste nog börja träna igen..... träffa jocke o Olle som kom på besök ett slag..

på kvällen kom bror o jocke-boy!
vi spela amnesia o skrek alla som små tjejer  :D skit bra vare vi käka tacos o storhandla järnet på Willys! 9 kassar mat o en bag (Y)

Lördagen spenderades i stan med patric min. vi handla lite skit till lägenheten. jag handla en tröja o en radio till köket (Y) sen klippte jag av patrics kaluffs så nu e han fin igen :D
sen tog vi plats i soffan med öl o vin. decka strax efter det xD!!

idag har hänt massa: upp ur sängen FRUCKOST på sängen av min älskae fick jag med!!!!! inte varje dag men han är nog de vackraste som finns. hatar det annars men när han gör det mmmmh!!! <3 dock får det inte bli för ofta men idag va det perfekt! <3<3 sen blev det till o klä på sig o kuuuta ner till bussen för o möta Veronica vid backaplan. handa sommarskor o tog en Chai Latte på stan <3 
drog hem. patric o jag dela en välbehövlig dusch eftersom vi i princip sitter ihop på ett bra sätt o alltid smider våra planer för veckan i just duschen (vårt högkvarter) så bestämde vi oss för o fråga mamma Catrin o pappa Niclas om de o Hugo ville hänga med o käka middag på stan?
Yes Box sa dem o vi drog till Jensen´s Buffhoues! gud va jag tänkte mycket på malin under den tiden vi färdades mot resturangen då de delar samma efternamn ;) villket påminner mig om hennes paket jag ska skicka tomööroooooo! :D
Gött vare vi käka 3rätters o sjöng imsevimsespindel säkert 20 ggr med Hugo som bannemig är den sötaste Hugo på hela jorden :) trött va han för på söndagar åker familjen på bebisim ;) de har allt pli på honom o jag o patric vill nog allt tro att han är bäst i gruppen!
japp på väg hem smed vi nya planer för vår verksamhet vi pillar med.

Tack alla för en underbar mars månad MED INTE ALLS FÖR MYCKET POLLEN ALLERIG!!! :D på typ 5 år <3 <3 <3

de andra 2 månaderna ser underbara ut. önska bara att jag hade fått lite mer pengar under månaderna som kommer.

PS. äntligen min första riktiga lön som jag alltid sagt. jag har ingen lön förens jag uppnåt den summan. och jag vet själv vilken summa jag pratar om sådet är ju bra! hejja hejja! känndes gött!


Här är de flästa som va på förvesten för 20 åringarna. även om det blev mer som en vanlig fest än kalas xD

lite folk. tog den mäst för att lena såg kul ut xD

Kvittot från willys! ni ser ju. det va ganska mycket som köptes men ändå bara en summa på 1639kr det gillar vi! =D

nu ska jag sova natti natti!! o MALIN JENSEN!!! jag tycker du borde blogga liiiiiite oftare. ven om det inte är as viktiga eller kul inlägg så måste jag få min dagliga dos! <3

Kommentarer
Postat av: Lauritzastrid

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-05-27 / 15:06:44     URL: http://lauritzastrid.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?