7 FEB, 2011 - Rix FM

när man e trött på allt o vädret suger, huvudet sprängs av överbelastning o ögonen verker av överansträngning då är verkligen Titti på Rix FM som musik i mina öron <3
Hon får en verkligen alltid o tänka på annat eller bara bli på bättre humör! :D

Nu brukar jag inte lyssna mycket på radio längre men hon har ju nått program tillsammans med en kille som heter Benjie på dagarna.
de sitter alltid o tjaffsar och alltid o tjatar om olika saker och just idag när jag lyssna hade de en het diskusion om skönhet. jag lyssnade inte så jätte noga eftersom jag var inne i mitt arbete. Men ni som hört titti prata ni vet hur det brukar låta. och ibland får hon den där sköna lilla extra kicken när hon pratar. de hon säger blir liksom i ett lite roligare tonläge i exakt rätt tid men... ja, klockrena kommentarer att man inte kan annat än att älska henne. mitt i en order jag höll på o lägga så väller Benjie ur sig som den glada lilla gossen han är. är det nån som vet om han är bög? - "Jag ska allt köpa sillisar till dig titti. då blir du glad...... "  
Titti: säger lite panikslaget "Jag vill inte ha sillisar för allt smör i småland" Att jag inte dog! hon är såååååå söööööt!
Benji: "Du har till och med Roooch idag" i detta fallet menade han sminket som ger oss kvinnor lite skugga vid kindbenen som han så fint påpekade när hon ifrågasatte hans uttal. Efter att Titti fnittrigt påpekat hans okunnighet om kvinnliga nöjen som smink vänder hon tonläge som en pannkaka och  låter plötsligt irriterad -men ändå busig- "Vi har ALDRIG diskuterat mitt utsende under alla år i jag jobbar i denna kanalen. och här kommer du..!! du skrämmer mig"

här slutade jag lyssna igen och forsatte jobba. helt plötsligt hör jag benji fråga Titti om hon har några fobier.
Nää det har jag inte. säger titti. men ångrar sig fort och säger allvarligt "Jooh det har jag visst det!"
vad då säger Benji "Jag har en fobi och det är Carola.. -.- då svartnar det totalt....." Asså med hennes tonläge, självsäkra hårdhet och charm så kan man inte annat än älska henne!!! det gjorde större delen av min dag xD
Kommentarer
Postat av: Pierre

Håller med dig Elin, de är helt underbara. Förgyller min annars så trista jobbardag!

2011-03-13 / 06:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?