28 Feb, 2011 - sista dagen på Telia

Sista dagen på Telia idag. Det är svårt att sätta fingret på vad som känns jobbigt och inte. men det är självklart jobbigt att man måste lämna alla fina människor man nästan lärt känna. och så blir man givetvis lite kännslig och tycker synd om sig själv. Att man liksom inte kan få va en del av nått. Men man får se de ljusa i livet och en positiv sak är ju att jag kan ha tid och lyssna på lite skivor o så samt sova ut på mårnarna.! dock har jag väl planerat att detta inte ska bli allt för långvarigt. Pratade med Rolf idag och han gav mig ett nr till en man på sj om man nu skulle vilja bli biljettkontrolant på tåg :D det låter ju ganska kul! intressant om inte annat! så man kan ju alltid hoppas att man får testa och så får vi se! med tanke på att jag inte kommer jobba mer på dagar här på Telia och inte har nått bestämt framöver så ska jag åka till kära, käärraa ulricehamn i helgen. förmodligen drar jag på torsdag efter att jag tagit sprutan i borås. men jag får se. antingen det eller så åker jag senare. billigare om man kör allt samtidigt så klart så får nog försöka satsa på detta tro!

Hopp vad ska man tjata om mer. tvätttid i mon. kan ju va kul. förmodligen inte. men skönt ska det bli i alla fall..
och ja just det! mina glasögon som jag va och provade och allt för 3 veckorsedan dem har jag ju inte fått besked om heller så det e ju skit kul!!! -.- jag behöver dem verkligen med. hopplöst. behövde dem mest till detta jobbet men det är ju lönlöst nu med tanke på att jag inte får jobba kvar. Dock är det bra att jag fått tummen ur och fixat felet. nu kommer det ju bara bli bättre! längtar efter dem, så stor skillnad såg jag när ja testa dem, så detta känns taskigt o springa runt o se som en åsna!

Hopp har inte så mycket mer och säga än att jag fick två biobiljetter av chefen för att jag slutade här på Telia idag :O det var Nästan värt o sluta då.. Right -.- sjukt bra chef är han dock och det är la säkert inte han som beslutat att jag inte får fortsätta... hoppas jag ^^ man vet aldrig.. Har ju inte vart den vassaste kniven i lådan på detta jobbet kan man la säga. vet inte om det var för den minst sagt kassa upplärningen som jag fick till en början? fick ju hjälp av en annan tjej med att förstå lite bättre sen så jag tycker det borde satt sig bra. men ne xD Tjejerna på jobbet tycker nog jag e dum i huvudet som gör så mycket fel och som inte fattar ett skvatt för de mästa så det e la inte konstigt o chefen skulle tycka det heller. jag e sjukt stålt att jag klarade av att utföra ett sånt här jobb med så mycket siffror och snabba grejer på en data. (Y) Det gillar vi ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?