25 Feb, 2011 - Tjejkväll med mig

Tja!!!

ikväll är det tjäjkväll med mig själv och mig själv ^^ i alla fall lite. funderingar på o åka till lovisa på lite mysopys. men jag vet inte. nu ska jag ner på stan o handla lite myspys inför kvällen.
 Hörs senare
................................

Tjaaa! starten på min myskväll började bra! OJA! när jag trippar runt nere i nordstan för o köpa lite ansiktsmask, filar, toffsar o lite annat välbehövligt så ser jag ett mirakel.... trodde jag. självaste The king of pop står mitt på nordstan och uppträder :O andra ggn jag titta så var det ju givetvis inte så. men det kunde vart ;)
hur som helst så var det sjukt uppskattat. Grabben va grym! kanske inte den likaste Mj kopian och kanske inte den bästa dansaren heller men han hade det där lilla extra som fick ALLA som passera att stanna och titta!
En kvinna stack fram huvudet jämte mig och stöna hysteriskt! "Detta är inte SANTTTTTTT!!! jag trodde först jag såg ett spöke när jag gick förbi förstår du!!! det var synd att han inte va på riktigt. du vet jag har pratat med honom han pratar svenska. ååh asså min man han kommer bli så avundsjuk nu när jag står här och drägglar och han ligger sjuk hemma i soffan. vilken bra start på helgen. eller huuuur?!! :D" Hon var i absolut extas!  vilket var sjukt underbart att se! :D så vi stod där och samtala i några minuter. medans jag försökte få några bra bilder. han va snabb!!! så lätt var det inte. Men fick allt en och annan bild ändå (Y)


Just det! orka inte redigera dem eller fixa ljuset så ni får nöja er med den kvalité som är ^^

................................

GUUUUUUUDDDDDDD!!!!!! Jag brännde mitt hår!! mitt hår BRANN!! asså fatta chocken!! jag har nog aldrig varit med om nått så obehagligt som det. vad jag kan komma ihåg men ändå. fy FAAAN jag är helt skakig :/
och nu luktar det brännt hår i hela lägenheten. jag vet inte hur mycket som har brunnit men jag fick stopp på det nästan direkt. men det går ju fort sånt där så man vet ju aldrig. har inte vågat kolla. bara fördet så förtjänar jag ett långt bad och en välbehövlig hårinpackning ovanpå allt annat mys jag ska ha för mig ikväll. åh just det. ska ligga i badet o skypa med malin så helt ensam kommer jag inte vara ;) <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?