Snart blir det stort!



Jag har haft problem med att somna i nästan en hel vecka nu. jag tror dels det beror på att jag inte har nått jobb som tröttar ut mig på dagarna. Men menst är det att mamma fyller 50 om exakt en månad och brorsan fyller 18 lite efter det :S två stora födelsedagar och jag blir helt knäpp!!!? jag älskar min mamma och min bror. vill hitta på nått ballt! :D men det är alltid så svårt med sånt. Det roliga är att jag aldrig tänker på detta under dagen. då jag har huuuur mycket tid som helst till det. utan det kommer när jag ska sova. då ligger jag och smider planer och kommer på mig själv liggandes och stirrar rätt ut i ett svart sovrum? normalt? njae kanske inte xD Vad jag kommit på till brorsan tänker jag inte säga för jag vet att han brukar kika på bloggen ganska ofta ;) men vad jag tänkte ut till mamma som du och jag kasnke kan ge henne tillsammans Anton det är en masage :) det kanske kostar 300 eller liknande. sen har jag lyckats komma över het information om att mamma, Håkan, Rolf och Ingalill åkte på en revy i fjol som hölls i gbg. de hade tydligen bott på hotell och haft värsta röjhelgen. Detta vill de göra om i år igen.. dock vet jag att både mamma och Håkan inte känner för det med tanke på att de bytt värmesystem i huset nu och de väljer med 90% säkerhet att betala det innan de kan åka iväg på bus i lugn och ro. Men de kämpar och har sig och jag skulle verkligen vilja ge dem det! så vi får se. kanske kan man bidra med nått i alla fall ;)

nepp nu ska jag ta o käka lite mer choklad o så knäppa på harry potter ;)

Kommentarer
Postat av: da brotha

Jaaassåååå du!:)

2011-03-13 / 02:42:11
Postat av: Pierre

Bra ide Elin!:) Jag bidrar gärna om jag får, en människa som hon är värd all uppskattning.

2011-03-13 / 06:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?