Oventat besök! :D

Det går kiss för mig på jobbet för tillfället. Varför vet jag inte men pinsamt är det i alla fall.. det är inte likt mig och det finns inget jag kan göra som jag känner gör fel.
Men skit i det nu för jag har roligare saker o prata om.

typ som att Anton åkte hem till oss igår och hängde lite :D han träffa sina kompisar från ånge som va här i gbg på besök. Så kom han hit efteråt och myste lite, kika på big brother och käka poppcorn ;)
sjukt kul vare! :D han åkte till skolan samma tid som patric drog till jobbet i morse så det löste sig bra måste jag säga :)



idag är vädret ganska mulet vilket jag var förberedd på. min kolega på jobbet hade sagt att det skulle va mulet och eventuellt bli regn. Det är sjukt stor skillnad på vad man orkar och inte orkar när vädret slår om från att vara jätte soligt ena dagen till att vara mulet andra dagen.
igår tillexempel så va jag jätte pigg och storstäda och hade mig. idag orka jag knappt gå ur sängen :O
Jag har fortfarande inte gått till synsam angående mina brillor än -.- och jag har inte köpt allergitabletter som jag har tänkt göra hela veckan heller :S det e sjukt tråkigt o jag orkar inte åka in för den sakens skull. jag skjuter liksom upp det varje dag. igår sa jag att jag skulle ta det idag. men idag vill jag ta det i mon istället xD

Vad vill jag göra idag? jag vill städa klart lägenheten och så vill jag baka bullar innan gästen blir gammal ^^ och det ska jag göra innan jag drar till jobbet? xD 4 timmar kvar tills jag ska börja göra mig iårdning till jobbet xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?