alla fyller 20 xD

TJA!!

Det är nått fel på blogg.se för tillfället så nu sitter jag o skriver i word. Orkar inte sitta och vänta tills det kommer igång, har så mycket att göra.

Jag har börjat vänja mig vid att vara ”hemmafru” och jobba på kvällarna. Jag pillar och donar, diskar o städar och leker viktig.

Jag försöker mer leva i nuet än att bekymra mig om att jag bara har kvällsjobb att syssla med. Det är liksom för lite pengar som kommer in. Vilket inte alls är så roligt alla gånger. Givetvis så söker jag annat men jag tänker INTE ta vad som helst just nu heller. Har redan gjort det och det knäckte mig. Så jag måste tänka på mig själv om jag ska klara av vardagen.
Men allt löser sig som småningom.

Grymt fint väder idag! :O
Man får sån kraft. Man orkar mycket mer när solen skiner och fåglarna kvittrar. Ibland är livet underbart! <3

Veckan är ganska fullspäckad – jobb måndag tisdag onsdag. På torsdag är det meningen o dra på möte men jag får se på det. Tror jag kommer få starta jobba på torsdagar med nu för att få in mer pengar. På fredag drar vi på 20 års fest hemma hos Veronica en sväng!. Lördag kommer brudarna Terre och Lena ha 20 års fest hemma hos oss. Jag vet inte helt säkert va planerna är men de ska nog bjuda på lite mat och sen blir det förfest. Tror nog de flesta kommer dra ut på krogen även om många säger att de ska stanna i lägenheten. Och näst intill alla kommer söva över. ^^ Det kommer se sjukt roligt ut (Y)

Nepp hönni! Nu ska jag dammsuga lite! Är förskräckligt grusigt här inne :S puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?