Torsdagen innan midsommar!

Förra året vid den här tiden. Höll jag på att planera inför midsommarfirandet som skulle vara hemma hos mig.

I år ska patric o jag åka till Rönnäng för att fira midsommar där. 

Det lär ju bli mycket mer lyckat detta året än va min midsommarfest var. Det är en sak som är säker.
För jävlar vilken flopp det blev. helften åkte hem innan man ens han o göra några lekar o tiden då vi skulle käka blev kaos! Men det var då och nu lär det bli ett riktigt midsommarfirande med midsommarstång, musik, god mat, LEKAR och mycket alkohol då jag o patric ska ta med oss 2 lock öl o en liter sprit ^^

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 / 07:22:36     URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?