Finbesök! <3

Uppa o Agi kom o hämta oss i stenungsund igår! <3 Sen bar det av hem för o fixa oss o bli fina igen efter en hel del stoj o hejs sen midsommarafton. Vi drog ut o käka på Spice o Uppa blev helt förstörd för hans mat va så stark! ^^ det va ganska komiskt när han kved till servitricen "kan jag få en till öl!!!! O lite vatten" HAHAH!
Sen drog vi o kolla på bio! Bad ticher kolla vi på o den va så sjukt jävla bra! :D

Idag är det liseberg som gäller o Atmosfear står högt i kurs! förra gången jag va där så var den ur funktion. men idag så ska det nog funka!
Men efter att Agi fått mig o inse hur högt det är så är jag SKIIIIT SKRAJ för hur högt det verkligen är!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 / 01:04:17     URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?