Vad hände egentligen...

...Efter helgen i rönnäng senast?
Jo det är ganska mycket som hänt, som jag skrev igår och det finns så mycket att berätta, jag har bestämt att köra ett bildspel och berätta kort till :)


När jag laga mat en dag så paja jag hamburgedressingen ^^ ganska typiskt

Mitt i veckan drog jag, morgan, teres o mattias ut på krogen, vi hamnade här. på citykebab och jag lovar att godare kebab har jag fan aldrig ätit ^^

Hungrig som ett djur åkte jag o teres till Scandic hotel opera i fredags där godingen mattias jobbar :D
här vettu skämmer han bort en med förmodligen den godaste räkmackan jag käkat + vin!

Sen vet jag inte vad vi firade.. antar att vi inte firade nått utan att Mattias o Teres bara försökte dråga mig.. jag har insett med tiden att champanj INTE funkar för mig! inte alls -.-
När vi skålade hade mattias satt på värsta partylåten och det kändes precis som i filmen baksmällan när de tar den sista drinken innan allt går åt hälvete hahaha!

Hon som gör min vardag så jävla mycket lättare blir BARA VÄRRE när hon är full! jag skratta så jag hade huvudvärk! ;) här vet jag inte vad som hände! vi va på nån nattklubb där vi hade kommit in gratis för att Mattias kände vakterna. PIIMP! xD HAHAHA och här hamna hon o jag på toan o hon biter i papper? kvällen blev ju bara mer sjuk kan jag lova ^^

JJAPP! värre blev det, mattias hälde inte bara öl i näsan. Han har alltid tjatat om att han velat göra jack ass sätt att svepa tekilan på. snorta saltet, drick, citron i ögat. vi fatta först inte vad som hade hänt förens han står och gnyr vid baren med salt över hela näsan o munnen och ett svullet öga hahah! (Y) hejja hejja!

Det ösregna och vi var verkligen dyngsura, men vi var glada för det.. vi hade varandra och i detta sälskapet kan man absolut INTE ha tråkigt en sekund ;) <3

Teres är en väldigt öppen person, men att hon var öppen att vädra hecken för personer hon aldrig sett förr, det visste jag inte. jag doooooog! fan va jag skratta. bästa jag sätt på år och dar! <3

Kvällen där på blev det utgång igen. denna gången på Biljard palatset med Patric, pingu, Bergwall och Olle, givetvis kom Teres och mattias med :) Morgan var även där en sväng.. Morgan (som är bög, och en riktig kärring näre gäller alkoholen) tyckte att Bergwall hade en riktigt läcker skjärt! när jag berättade det för B framför morgan.. jah det blev pinsamt.. Vi spelade beer pong och morgan han tog glatt emot en mugg med öl från de andra grabbarna. tills han insåg att han inte tyckte om öl hahaha! ;)

Vetrinskåpet som är bakom killarna där råkade de stöta till så både 2 och 3 vinglas damp i golvet tillsammans med några tepåsar. Även det var gansak pinsamt xD


dagen äfter SÖNDAG den 24e juli, drog jag, ninni, Catrin och Emelie iväg för att rida häst!
Det var en sån sjuk kännsla till en början, det va ju 6-7 år sen jag hade haft nått med hästar och göra sist.
Men guuud så underbart det var i 2 timmar red vi. vi tölta och hade oss. här har vi Islandshästen vad han nu hette? han hette nått konstigt, alla hästarna var döpta efter varmvattenskällor där de var importerade från. detta lär ju bli många många fler ggr <3


Sen har det faktiskt inte hänt så mycket, denna veckan har jag mest tagit det lugnt och hållt mig till hushållsyslor ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?