Tandläkare!!!!!!!

Jag har aldrig vart så där jätte rädd för tandläkare om jag ska vara ärlig.
Jo visst var jag rädd för läkare när var liten. Men det har med en del jobbiga saker o göra och det är en helt annan historia.
Men tandläkare? NEJ! det var en gång jag tyckte det var jobbigt och det var de gångerna jag visste att jag skulle dra ut tänder eller liknande.

Idag drog jag till Tandläkaren här i götet då jag listats om.

Det var första och sista gången ska jag lova. Det var inte så farligt igentligen. Tandhygenisten som kallades Sara var mycket trevlig och kunnig, Hade bra synpunkter på min tandhygien osv. Hon fick mig att känna mig trygg, skratta när jag skoja med henne o fotade tänderna jätte lugnt och fint.

När hon tog fram verktygen var det helt annat...

Hon fasstnade med skrapan "den som ser ut som en vass krok" i min läpp!!!!!! I MIN LÄPP!! HALLÅÅÅÅÅ!?!?!?! jag sa att det inte var någon fara, sånt kan ju faktiskt hända.

Sen klagar hon på att jag har tandsten o ska skrapa bort det, kändes som hon försökte skrapa fram egna hål o slitage. Det var riktigt obehagligt. Att hon sen va långt bak i på sista tanden och pilla vid tandköttet gör ju mig inte klokare. Hon lyckades skrapa till där med o det gjorde så jävla ont. hårdhänt som ett svin va hon! JÄVLA KÄRRING!

"Oj..... där kom lite blod ser jag." sa hon bara helt lugnt som att hon inte ens kunde fatta att jag blödde så lätt. då hade hon gjort ett vackert litet jack i tandköttet vid tanden så jag fick ta alvedoner o skit när jag kom hem för att få bort smärtan!
Så nästa gång blir det privattandläkare kan jag lova

och skulle jag ut över all förmodan gå tillbaka till Den folktandvården jag var på så kommer jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG gå in i samma rum som en blattetant vid som har fejknamnet sara!

AJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?