Svar på tal! ;)

Ja, det kanske inte är riktigt som ni tror..
En del kommentarer känner jag att jag vill svara på och det är ju inte lika lätt som jag vill att det ska vara o svara ^^ så jag samlar att här istället <3

Mamma- Du kommenterar en del vilket e skit kul ju ^^ eftersom vi inte bor tätt impå varandra längre så är det ju kul o kika lite på vad jag syslar med och så om du har tråkigt :)
Du kommenterade lite angående min gamla ridlärare och det är ju klart att hon hade rätt, men hon va ändå dum ^^...
Och Ringen jag köpte var ju kanske inte så nödvändig men och andra sidan, hur ofta köper jag nått till mig själv nu för tiden :P

Håkan- Din gamle grek!! Skit kul att du använder min blogg som efterfest material näru e hemma i stugan efter en röjkväll xD

Malin - HaHA! fan så jäkla synd att jag inte fick köpt den där bilden av din kära Lil wayne asså ^^.. Det hade vart galet om du fick den! Och jag fatta inte riktigt vad du mena med att du missat detaljen men vad? med att jag behövt glasögon? jo jag har la alltid behövt det mer eller mindre, men det är ju liksom inga heltidsbrillor, det e till behov typ :) och visst äre så att upp aLLTID kommer med sånna mindervärdiga kommentarer om sig själv. så typiskt... men men, sån e han ^^ we love him! och I LÖV you too ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?