Garnis o jag + shopaholic?

Ja man kan ju undra, det känns som jag vart o köpt halva stan när man bara köpt en hand full olika saker till lägenheten, bara för att jag inte jobbar just nu känns det som jag inte kan göra det med gott samvete så jag känner mig som en liten shopaholic! ^^

Oavsett vad jag är eller inte så trivs jag med det jag köpt och mer kommer det bli,( DOCK kära mamma!! ) ingenting jag inte känner att jag behöver.... OKEJ JAG KÖPTE EN RING JAG INTEEE behövde men den skrek på mig, den bönade och den bad ELIN ELIIIIIN köp mig!!! jag kunde inte bara lämna den där i affären.

Här kommer lite bilder -


Här ser ni lite av de saker jag köpt. en pumptermos, FLUGSMÄLLA<3, krokodilgrillhandsken i silikon AS GRYM! :D
Och ett par mycket speciella bommulsgrejer till ansiktet ^^

Jag kunde inte hålla mig. jag var tvungen o köpa den STORA kokboken ^^
jag planerar att bli en stor kock o.O

Min fina strykbräda :)

Hittade äntligen nått litet att ha mina kort i när jag använder den lilla väskan. för om korten ligger i de lilla facket som är i kanten på väskan och mobilen ligger utanför så avdesermeras mina kort!!!! :( inte alls kul, men nu blir det andra bullar ;)

Garnis bjöd mig på lunch när vi var ute o sprang runt i stan!

Det kanske ser gott ut men det var inte så gott som jag trodde, men riskakorna va de bästa jag ätit, ångrar att jag inte tog fler!

--------------------------------------------------------------------
Idag var jag och tog spruta i borås. Allt gick bra och trots att garnis o jag vart uppe skit länge så kom jag upp efter att 9 alarmet ringde! TUUUR att jag satte de där sista alarmet :D Och jag skojar om det där jag sa i ett tidigare inlägg om att det inte känns anorlunda o vara 20 JO DET GÖR DET FÖR JAG FICK BETALA 300 KR för att få mina sprutor idag!!!!!!! orka -.-

efter läkaren drog jag o köpte en stor spardosa till mig o patric så vi verkligen kan se alla pengarna vi lägger undan ^^(Visst är den ful, men rolig ^^) sen träffa vi Thomas o Annelie en sväng, de kom o drack kaffe o käka kaka, snacka lite om Helenas 45års kalas till helgen osv. Jag var så himla trött efter sprutorna idag och armarna har verkt och svullnat upp som bara den
så vi gick faktiskt ut o käka så jag slapp springa till affären och handla + stå och laga mat.. det uppskattades verkligen


Även om jag inte verkade så pigg eller på topp så var jag ändå glad! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

vadå mamma? det var ju saker du behövde ellerhur . puss på dig MIN LILLA GURKA!

2011-07-16 / 00:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?